معاون آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت خبر داد:

بهره برداری از نرم افزار بیمه سلامت و مرکز تماس ۱۶۶۶ در اوایل سال آینده

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ در ۲۲:۱۹

علی اصغر قائمی

معاون آمار و فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با بهره برداری از سامانه مرکز تماس ۱۶۶۶ در اوایل سال آینده تعامل بیشتری بین سازمان بیمه سلامت ایران و مردم برقرار خواهد شد.

به گزارش ایران پزشک، علی اصغر قائمی گفت: با توجه به ضرورت تعامل بیشتر سازمان بیمه سلامت ایران با مردم تصمیم گرفته شد که ظرف مدتی کوتاه که حدوداً اوایل سال آینده خواهد بود، سامانه مرکز تماس ۱۶۶۶ در سازمان بیمه سلامت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان این‌که در حال حاضر از طریق این سامانه فقط پاسخگویی تلفنی انجام می‌شود، افزود:‌ امروزه این روش‌ها ناکافی است و بهتر است این سامانه را توسعه داد و ما این موضوع را در دستور کارمان قرار دادیم و در اوایل سال آینده، مرکز تماس ۱۶۶۶ در راستای تعامل دو سویه با مردم، تسهیل خدمات و کاهش خدمات حضوری عملیاتی خواهد شد.

قائمی با بیان این‌که هدف اصلی این کار افزایش راه‌های دسترسی مردم به اطلاعات و خدمات سازمان است و امکان ارائه خدمات به صورت غیرحضوری را افزایش خواهد داد، اظهار کرد: به طور همزمان از یک نرم‌افزار موبایلی هم رونمایی خواهد شد که در حال حاضر آن را به صورت پایلوت در کرمان آزمایش می‌کنیم و سپس همزمان با بهره‌برداری از مرکز در دسترس قرار خواهد گرفت تا مردم بتوانند خدمات بیشتری را به صورت غیر حضوری دریافت کنند.

وی تاکید کرد: خدماتی مانند تعویض و تمدید دفترچه، دریافت المثنی نیز از طریق این برنامه ممکن است. هر چند ما در نظر داریم از طریق سیستم‌های الکترونیک استفاده از دفترچه را به حداقل برسانیم.

پایان پیام/

Print Friendly, PDF & Email

برچسب‌ها, , , , , , , , , , , , ,

ایران پزشک