با رشد امکانات درمانی در استان:

سیستان و بلوچستان مقصد بیماران پاکستانی شد

۱۳۹۶/۱۱/۲۴ در ۱۵:۵۹

مدیرکل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان در نشست پایانی بازطراحی جایگاه روابط عمومی‌های سازمان بیمه سلامت ایران گفت: آن‌چه مردم از روابط عمومی‌ها انتظار دارند٬ تعامل و ارتباط خوب و مستمر است.

به گزارش خبرنگار ایران پزشک٬ محمد صفدری با بیان این‌که هر کاری که انجام می‌دهیم برای مردم و بیمه شدگان است٬ گفت: آن‌چه مردم از روابط عمومی‌ها انتظار دارند٬ تعامل و ارتباط خوب و مستمر است.

وی افزود: اداره کل بیمه سلامت استان نقش بسیار زیادی در جذب و همدلی مردم داشته است. قبلا مردم برای درمان به پاکستان و کشورهای دیگر مراجعه می‌کردند٬ اما در حال حاضر تمام امکانات درمانی برای مردم در استان و شهر چابهار فراهم شده است.

صفدری ادامه داد: مردم با خدماتی که از نظام سلامت دریافت می‌کنند٬ جذب شدند و دیگر کسی برای درمان به کشورهای مجاور نمی‌رود و برعکس از کشورهای همسایه برای درمان به ایران سفر می‌کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش بیمه سلامت در ایجاد امنیت در استان بیان کرد: این امنیت باعث شده که مردم حس کنند به نظام و کشور وابسته هستند.

وی در پایان اظهار کرد: امنیت بسیار خوبی در منطقه وجود دارد و مردم ایران باید توسط نیروهای روابط عمومی استان‌ها برای سفر به چابهار تشویق شوند.

پایان پیام/

Print Friendly, PDF & Email

برچسب‌ها, , , , , , , , , , , , , ,

ایران پزشک